SC

SC

mandag 11. juni 2012

Blå kant og TdF

Her er hele kanten på den blå Scandinavian Christmas kuttet.
I have made the blue hearts for the blue Scandinavian Christmas.


Jeg har meldt meg på Hannes Tour de Fibre. Det betyr at jeg må velge ut fire prosjekter som jeg skal sy på og ferdigstille under Tour de France.
Mine fire prosjekter er:
1. Blå SC del 3 og 4, egne farger og stoffer
2. Fernhill del 2 og 3, BOM fra Quiltegården
3. Stitched by me del 2, 3 og 4 også en BOM fra Quiltegården
4. 10 håndsydde stjerner til sengeteppe til den yngste datteren, eget design og egne stoffer.
Dette er muligens for ambisiøst, men jeg prøver.
Jeg skla sy meg fra Østlandet, til Hammerfest og derfra med hurtigruten til Lofoten.

I have joined Hannes Tour de Fibre. I have to choose four projects to focus on and finish during Tour de France. My projects are.
1. Blue Scandinavian Christmas, my own fabrics and coulors.
2. Ferhill part 2 and 3, BOM from Quiltegården.
3.Stitched by me parts 2, 3 and 4, also BOM from Quiltegården.
4. 10 handsewn stars for my youngest daughters bedspred.
These projects may be to ambicious, but I will try.
I am going to sew from the east part of Norway, to Hammerfest and from there on the coastal steamer, Hurtigruten, to Lofoten.

5 kommentarer:

  1. Så spennende med disse to variasjonene av SC;flotte stoff i begge to. Det blir gøy å se alle ferdige...i løpet av året! Jeg har også started forberedelsene til TdF, gøy å følge deg også :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det blir gøy å se hva du syr under TdF. Du lager så mye fint

      Slett
  2. Nyderlig utgave av Scandibavien Christmas i blått, den likte jeg godt !!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig at du liker den, det er gøy å sy blått

      Slett
  3. The SC in blue is looking good. I hope you manage your 4 projects.

    SvarSlett