SC

SC

lørdag 30. juni 2012

Tourene har startet / The Tours have started

Les Tours har startet, Tour de France, Tour de Fibre og min egen tour i området rundt Hammerfest, bare at den siste startet for et par dager siden.
The Tours have started, the Tour de France, Tour de Fibre and my own personal tour in the surroundings of Hammerfest.


Dette er en tur i et område med mange "nordligste" rekorder, her er verdens nordligst by.
This is a trip in an area with many nothernmost records, this is the northernmost town in the world.


Et av mine prosjekter, Stitched by Me 4 er ferdig og fotografert på verdens eldste nordligste steinalderbosetning.
One of my projects Stitched by Me 4 is done and I have taken the photo on the eldest, northernmost stoneage settlement.


Her er et bilde av min eldste datter på Nordkapp. This is my eldest daughter on the North Cape.


Her er mappen for reisedokumenter på Nordkapp. This is my folder for traveling documents on the North Cape.


På veien hjem kjørte vi innom Skarsvåg, verdens nordligste fiskevær. On our way back we stopped in Skarsvåg. The northernmost fishing village in the world.



Mine fire prosjekter er:
1. Blå SC del 3 og 4, egne farger og stoffer
2. Fernhill del 2 og 3, BOM fra Quiltegården
3. Stitched by Me del 2, 3 og 4  også en BOM fra Quiltegården
4. 10 håndsydde stjerner til sengeteppe til den yngste datteren, eget design og egne stoffer.

1 kommentar:

  1. Flotte planer for TdF, Annik. Gleder meg til å se hvor langt du kommer:-) Jeg henger litt etter start,men er så vidt igang!

    SvarSlett